Jak sprzedawać techniki i możliwości

Biznes by Admin data love 26

W jaki sposób sprzedawać każdy produkt


W jaki sposób sprzedawać każdy produkt oraz przykłady i możliwości


Cała prawda o tym W jaki sposób sprzedawać każdy produkt


Kto nie mógł wykorzystać arsenału skutecznych technik sprzedaży? Jeśli naprawdę chcesz poprawić sposób sprzedaży, nie szukaj dalej niż ta poparta badaniami kolekcja najlepszych technik sprzedaży B2B, a także cztery nieskuteczne (ale popularne) pomysły na sprzedaż. Ten artykuł zawiera 20 technik sprzedaży podzielonych na sześć części. Możesz przejść do konkretnej sekcji za pomocą jednego z poniższych łączy lub po prostu przewinąć w dół, aby zobaczyć pełną listę. Techniki poszukiwania sprzedaży Techniki sprzedaży, które tworzą wartość Techniki sprzedaży przez telefon Techniki zamknięcia sprzedaży Jak sprzedawać istniejącym klientom i zwiększać wartość Techniki sprzedaży, które nie działają Techniki poszukiwania sprzedaży Przyciągnięcie uwagi kupującego i otwarcie drzwi do bardziej owocnych rozmów sprzedażowych i techniki sprzedaży co jest kluczem do skutecznego poszukiwania sprzedaży. Skorzystaj z tych trzech technik poszukiwania sprzedaży, aby zbudować rurociąg i prowadzić bardziej produktywne rozmowy z potencjalnymi klientami. Uczyń swojego klienta bohaterem Istnieje wiele badań dotyczących poznawczych skutków opowieści w celu motywowania do zmiany zachowania. A w kontekście sprzedaży, historie są potężnym sposobem na zilustrowanie wartości twojego rozwiązania dla twojego potencjalnego klienta. Każda historia potrzebuje bohatera - kogoś, z kim masz do czynienia, gdy pokona przeszkody na drodze do szczęśliwej i dalszej przyszłości. Ale kto jest bohaterem twojej historii? Jeśli to Twoja firma lub rozwiązanie, musisz przerobić swoją historię i uczynić klienta bohaterem. Podróż typowego bohatera przebiega mniej więcej tak: Bohater jest postacią, która zmaga się z problemem Bohater spotyka mądrego mentora, który rozumie ich problem Ten mentor daje bohaterowi nowy wgląd, zapewnia plan i kieruje ich do działania Uzbrojony w nowo odkrytą pewność siebie i plan, bohater musi zmierzyć się z ich problemem Bohater pokonuje problem, realizuje swój potencjał i osiąga swój cel W twojej historii to klient musi ratować dzień, a nie ty. Twoja rola to mentor. Jesteś tutaj, aby pomóc swoim klientom zobaczyć, co zmieniło się w ich świecie i jak mogą się dostosować, aby lepiej przetrwać i prosperować. Nie nadmiernie personalizuj swoje kampanie Większość sprzedawców i sprzedawców uważa, że ​​im bardziej spersonalizowany zasięg, tym lepsze wyniki. Ale możesz być zaskoczony, gdy odkryjesz, że wysoce spersonalizowane działania nie są tak skuteczne, jak personalizacja zajmująca mniej czasu. W ostatnim badaniu personalizacji B2B przetestowaliśmy skuteczność czterech różnych metod personalizacji e-maili z 7000 perspektyw, aby ustalić, które leczenie działało najlepiej. Zastosowaliśmy cztery różne warunki personalizacji - tylko branża, tylko firma, branża + dane osobowe oraz firma + dane osobowe. Wyniki? Podczas gdy współczynniki otwartości były wyższe, gdy korzystano z bardziej osobistych danych, odwrotna sytuacja miała miejsce w przypadku kliknięć. Personalizacja według branży (bez danych osobowych) zwróciła o 24 procent wyższy współczynnik klikalności niż firma + przetwarzanie danych osobowych. jak sprzedawać za pomocą personalizacji marketingowej b2b: współczynniki klikalności według leczenia Ludzie mogą początkowo otworzyć wiadomość e-mail, która wydaje się mówić bezpośrednio do nich. Ale poczują się zawiedzeni, gdy odkryją, że tylko sprytna sztuczka przykuwa ich uwagę. Z drugiej strony, kiedy podzielisz się historią o tym, jak podobna firma walczyła i rozwiązała wspólny problem branżowy, twoja perspektywa jest w stanie lepiej wcielić się w tę historię. Mogą nawet chcieć dowiedzieć się, co się potem wydarzyło.



YouTube Pinterest Facebook Twitter email

Zdjęcia: Wikimedia Commons, Pixabay, Flirck

Tagi: jak rozkręcić biznes, dlaczego własna firma, pisanie biznesplanu, umowa najmu lokalu mieszkalnego, ciekawy pomysł na firmę, jaki rodzaj działalności, kalkulator wynagrodzeń, kalkulator kredytu gotówkowego, kalkulator kredytu hipotecznego, kalkulator brutto netto, co sprzedawać w internecie, kredyt kupiecki, pozycja w google, praca z domu, franczyza, cena złota, umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, podatek od nieruchomości,