Jak sprzedawać przez internet techniki i możliwości

Biznes by Admin data love 25

W jaki sposób sprzedawać przez internet każdy produkt


W jaki sposób sprzedawać przez internet każdy produkt oraz przykłady i możliwości


Cała prawda o tym W jaki sposób sprzedawać przez internet każdy produkt


Biznes internetowy to duży biznes Wiele osób woli prowadzić większość swojej działalności online, ponieważ jest to zazwyczaj najbardziej opłacalny sposób nie tylko rozpoczęcia działalności, ale także utrzymania. W tym artykule omówię 10 technik sprzedaży internetowej, które należy wdrożyć w twoim biznesie internetowym w celu generowania, a nawet zwiększania sprzedaży. Użyj content marketingu Firma nie może dziś przetrwać bez odpowiedniej strategii content marketingu i sprzedaży internetowej. Bez względu na cel strategii treści (generowanie potencjalnych klientów, świadomość marki, ruch w witrynie, wzrost sprzedaży itp.) Cel końcowy powinien być taki sam - zwiększyć przychody i zwiększyć biznes. Poświęć czas na zapoznanie się ze strategią marketingu treści, przejrzyj ją i popraw w razie potrzeby. Pamiętaj, że treść jest najważniejsza, a ci z najlepszą i najbardziej aktualną treścią będą rządzić swoim rynkiem. Twórz kupony (lub oferty), aby promować Kupony to świetny sposób na przyciągnięcie odwiedzających do Twojej witryny i obszaru zakupów online. Ponadto każdy chce uzyskać ofertę, więc kupon sprawia, że ​​ludzie czują, że faktycznie otrzymują ofertę lub oszczędności. Możesz promować swoje kupony online w sieciach społecznościowych lub po prostu wysłać pocztą e-mail do listy klientów i / lub potencjalnych klientów. Up-Sell W Internecie istnieje wiele okazji, aby sprzedać klientowi więcej bez nachalnej pracy lub czucia się niezręcznie, jak w przypadku telefonu. Strategiczne umieszczanie opcji upsellu podczas procesu sprzedaży może zwiększyć twoją sprzedaż dwukrotnie. Daj zachęty do zakupów hurtowych, aby zaoszczędzić pieniądze, rabaty na podstawie metody płatności lub planu lub zaoferować dodatkowy produkt lub przyszły rabat na podstawie tego, że kupują więcej, łączą w pary lub pokazują dodatkowe przedmioty na podstawie tego, co jest w koszyku itp. Stwórz poczucie pilności Promując swoją ofertę, spraw, abyś dokończył zakup. Możesz to zrobić, wyznaczając termin promocji lub oferty i wyróżniając się. Pomyśl nawet o zawarciu dodatkowej umowy, jeśli zrealizują zamówienie do określonego czasu. Spraw, by kasa lub obszar rejestracji były przyjazne dla użytkownika Poświęć czas na odpowiednie zbadanie preferencji i potrzeb użytkowników. Niech Twój zespół IT przeprowadzi długie testy użytkowników, aby zapewnić łatwość prowadzenia interesów z Twoją firmą. Pamiętaj również o przetestowaniu wszelkich formularzy w witrynie. Uprość je i zapytaj tylko o ilość informacji, których absolutnie potrzebujesz i nic więcej. Upewnij się również, że masz zespół obsługi klienta do wszelkich pytań, które mogą pojawić się w okresie zakupu, 24-godzinne funkcje czatu online to świetny sposób, aby to zrobić, jeśli możesz to utrzymać. Dołącz coś za darmo Świetnym sposobem na zatrzymanie klienta jest zapewnienie jak najlepszego wrażenia z zakupów. Możesz po prostu dołączyć dodatkowy przedmiot przy dostawie lub jeśli uważasz, że musisz zachęcić do zakupów, możesz zaoferować dodatkowy DARMOWY przedmiot, gdy klient robi zakupy w sklepie internetowym. Kto nie lubi czegoś ZA DARMO? Zaznacz Funkcje specjalne lub Produkty Widzisz teraz wiele firm, ale wydaje się, że to działa. Podkreśl swoje najlepiej sprzedające się produkty, produkty na wyprzedaży lub wszelkie specjalne (lub Nowe) funkcje, które próbujesz promować. Jest to świetny sposób na przenoszenie osób przez Twoją witrynę i ułatwianie im wyszukiwania określonych elementów. Ktoś może wybrać inny (droższy lub lepszy) produkt, jeśli czuje, że inni ludzie używają go częściej. Skorzystaj z wyraźnego wezwania do działania Wcześniej mówiłem o wezwaniach do działania i ich znaczeniu. Aby dowiedzieć się wszystkiego o tworzeniu najlepszego wezwania do działania, kliknij tutaj Dodaj zdjęcia lub prezentacje produktów Filmy mogą znacznie wpłynąć na liczbę odwiedzających witrynę i liczbę uzyskanych konwersji. W rzeczywistości: 46% osób twierdzi, że bardziej prawdopodobne byłoby dokonanie zakupu, gdyby najpierw obejrzeli wideo lub prezentację produktu. Przeciętny użytkownik spędza 88% więcej czasu na stronie internetowej, która korzysta z wideo. Marketing wideo i e-mail może zwiększyć współczynnik klikalności o ponad 90%. Posiadanie wideo na stronie docelowej lub stronie głównej zwiększa o 53% prawdopodobieństwo, że Google umieści cię w rankingu na stronie 1. Z 80% użytkowników wideo, 46% z nich podjęło jakąś akcję po obejrzeniu filmu.



YouTube Pinterest Facebook Twitter email

Zdjęcia: Wikimedia Commons, Pixabay, Flirck

Tagi: jak rozkręcić biznes, dlaczego własna firma, pisanie biznesplanu, umowa najmu lokalu mieszkalnego, ciekawy pomysł na firmę, jaki rodzaj działalności, kalkulator wynagrodzeń, kalkulator kredytu gotówkowego, kalkulator kredytu hipotecznego, kalkulator brutto netto, co sprzedawać w internecie, kredyt kupiecki, pozycja w google, praca z domu, franczyza, cena złota, umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, podatek od nieruchomości,